top3 -

Båstad i morgon :)

Vilket otroligt fint inlägg från igår, vi var ju kanske lite smått (?) på lyset när vi skrev det där. Och om jag ska vara helt ärlig så skrev jag åt Kalén, det tyckte jag var jätteroligt då. Haha konstigt att man kan tycka det egentligen men men.

Nu ska vi snart dra och handla mat inför vår resa. Vi ska nog även bestämma om vi ska ha takobx eller inte, eftersom vi kommer ha äckligt mycket saker med oss. 5 tjejer med minst 5 stora väskor + mat och dryck. Fullproppat kommer det i alla fall att bli! Men det löser sig nog.

Gårdagen var rolig. Ångrade lite smått när jag vaknade i soffan där det typ var hundra grader varmt att jag inte drog hem igår med Mickan och Jonas. Dom sa till och med att dom kunde komma och hämta mig vid huset, då var jag dock för trött för att maka mig upp ur soffan. Jaja, åkte hem med Linda vid halv 12 typ.

2008-07-08 @ 18:07:46 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91