top3 -

Det är värt att tälta!

På bloggens högra sida kan man se på nedräknaren att det endast är 9 dagar kvar, wey! ;) Ska bli riktigt kul, fast det är väldigt skönt att bara vara hemma i dessa 9 dagar också, och vila upp sig! Att bo i ett tält är inte min favoritsysselsättning. Fast det roliga är att när vi kom till Gotland var alla missnöjda med att vi skulle bo i tält och vi lovade varandra att så fort vi kom hem skulle vi försöka boka något annat till nästa år. Men så lät det inte alls när vi åkte hem. Stämningen på campingen var väldigt bra och det var faktiskt värt att ligga på ett underlag istället för i en säng. Så nästa år får vi stå ut med tältet igen skulle jag tro ;)

Annars måste jag säg att Vicky skött bloggen över förväntan medan vi var borta. Kankse lite för bra. Att blogga halv sju en söndag morgon är kanske lite väl seriöst? ;)


Som sagt så ska jag bara vara hemma och vila upp mig denna vecka. På torsdag ska ifs jag och Caroline på bio + middag. En väldigt försenad fördelsedagspresent till henne. Sen ska jag försöka lura upp Vicky till centrum i helgen också, hoppas på att lyckas med det. Men känner jag henne rätt så lär det inte bli några problem ;)


2008-07-22 @ 22:31:11 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91