top3 -

Det var det bästa - det bästa jag har gjort!

Igår slutade jag tidigt, 14.00 sprnag jag ut från ICA Humlegården och satte mig i parken för att invänta Saki som sa att hon skulle bli lite sen. Jaja, vad gör det en dag som denna tänkte jag och slog mig ner på ett passande ställe. En timme, mycket svett och några telefonsamtal senare har hon fortfarande inte kommit. Vafan, nu började jag tröttna på att vänta. Jag menar jag har inte varit så här mycket ledig sen jag började jobba i måndags.

I alla fall så mötte jag henne en och en halv timme efter den timmen, var rätt putt men efter lite snack så blev jag glad igen. Tog bilen hem och var hemma vid 6. Då kommer jag hem helt slut och alldeles varm. Då gick jag och hela familjen ner och tog ett dopp. Jag gick ut på bryggan och dök i. Det var det absolut bästa jag gjort på hela sommaren (typ) Man kommer under vattnet, man hör ingenting och bara njuter. Allting bara försvann vid ytan och man tar några simtag och blir avsvalkad. Allting går på några sekunder men det är fan underbart! Det går inte att beskrivas - det går bara att upplevas!

Skriver mer i morgon! Nu ska jag sova. God Natt!

(Ja, jag vet att jag är en helt värdelös bloggare)
2008-07-27 @ 23:58:36 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91