top3 -

Heldag på stan

Kvällen i Bromma blev riktigt trevlig! Vi köpte med oss sushi och ca en och en halv timme senare hittade vi en plats att sitta på för att äta. Då var alla dödshungriga. Platsen vi hittade var iaf Kärsön. Där Jensen för övrigt haft alla sina lekdagar, och jag av någon anledning missat alla. Men nu har jag iaf varit där =) Iaf, satt där och åt och drack lite vin. Vid halv elva blev det lite kallt och vi tog bussen tillbaks till lägenheten. Även Joel kom dit runt ett och stannade över natten.

några töntiga kort från igår;


   

Vid halv tolv åkte jag och Vicky in mot stan. Vicky skulle jobba och jag skulle möta upp Caroline på ica. Blev sedan shopping för vår del och sedan gick vi och såg Mamma mia. Riktigt bra film som jag kan rekommendera. Sen avslutade vi kvällen med middag, blev sushi idag igen =)
2008-07-24 @ 23:04:05 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91