top3 -

Nej, jag är inte på Gotland

Vaknade lite innan tio, sätter på mig lite kläder och tar en morgonpromenad ner till OK för att köpa Expressen. Men nej, varken jag eller Tobbe avr med i tidningen. Artikeln var inte ens med. Jag blev faktiskt lite besviken samtidigt som jag nu e lite orolig för att den artikeln kan ploppa upp vilken dag som helst. Snart får man väl ett sms: DU ÄR MED I TIDNINGEN! haha vill inte ha det.

Vid halv ett tog jag mig till Jakan där jag träffade Jenny. Vi har varit otroligt nyttiga idag. Efter att ha mailat lite tyskar om boende i Schweiz så gick vi ut i skogen och plockade blåbär. Blåbär sägs vara det ABSOLUT nyttigaste som finns! (I Sverige, det var något konstigt bär från Brasilien som tydligen skulle vara nyttigare) Det har otroligt mycket antioxidanter i sig. När vi plcokat lite så gjorde vi en smoothie med bären och vaniljyoghurt. mums =) Rekomenderar jag starkt!

Sen hoppade vi lite studsmatta, hur kul som helst! Kommer typ ha träningsverk i morgon, ja så bra tränad e jag! Och sen tog vi oss en liten cykeltur runt i hennes kvarter som man brukar göra när man är på semester lixom, hur mysigt som helst. Blev en riktigt mysig dag. Juste vi hann även med att kolla lite Sex And The City det är ju ett måste! (och så drack vi smoothien till)

Ikväll hade jag tänkt att inte göra mycket alls, ta det lugnt. Men sen när jag satt på tåget och fått åtskilliga telefonsamtal från Gotland måste jag medge att jag blev väldigt sugen... PARTY. Så när jag klivit av tåget hade jag drygt en kvart på mig innan min buss skulle gå, så jag tog ett varv i centrum för att se om det var några man kände där. Men det var det inte, och det var väl tur det, annars kanske jag skulle spräcka min vita vecka. Jag måste faktiskt kämpa lite för att lyckas och det ska jag!

"Tänk på gårdagen
 dröm om morgondagen
 lev idag!"
2008-07-18 @ 21:26:36 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91