top3 -

Två dagar kvar till Båstad!

Grillningen blev lyckad och jag hade en jättetrevlig kväll! Blev Alexandra och hem till Linda efter det. Jag, Jonas och Malin sov hemma hos mig och vi kom väll hem runt halv fyra skulle ja tro?

Igår blev det en riktigt slapp dag. Kollade på film med Jonas och min lillebror Rickard hela dagen. (Jag var barnvakt). Vid sex åkte jag, Rickard och Vicky upp till centrum och åt middag på Alexandra. Vi avslutade sedan kvällen hemma hos mig och kollade på två filmer. Jessica kom även och gjorde oss sällskap..


Idag ska jag nog bara ta det lungt. Passa brorsan, packa till Båstad och ta en promenad med Linda! Sen så måste jag berätta att vi nu äntligen har bokat boende till Båstad. Vi ska bo på ett pensionat som ligger en liten bit utanför själva Båstad, men nu har vi iaf tak över huvudet ;D Här kommer lite bilder från i lördags:


      
2008-07-07 @ 13:02:52 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91