top3 -

Brasa + filmkväll hos Jonas

Kom hem för en stund sedan. Drog först ner till lillsjön och tände en brasa. Sen drog vi hem till Jonas och kollade på en skräckis som hette Messenger. Det var jag, Madde, Toff, Jonas, junker och Karén. Trevlig kväll!

Har inte förstått riktigt än att jag nu har sommarlov. Sista skoldagen idag.. SÅ SJUKT SKÖNT :D Drog till Kista med Jonas efter skolan och shoppade lite för att fira. Massa god mat på donken fick det bli på vägen hem också. Morgondagen ser lite oklar ut för min del. Har lite grejjer som jag måste fixa med mor min under dagen och sen så får jag se om jag vågar sola nå mer. (Har bränt mina kinder). Känns lite dumt med tanke på att vi åker på lördag? Nej nu är det sängen som gäller för min del. Kanske kolla klart på Grease. /Mikaela
2008-06-04 @ 02:34:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91