top3 -

Filmkväll hos Stefan

Våran midsommar blev mycket lyckad! Var hemma hos Jonas hela kvällen typ. Blev dock lite för mycket av det goda för vissa och jag själv lyckades med att få en spik i foten, vilket var mindre skönt... Kunde knappt gå på hela dagen igår men lyckades ta mig upp till centrum på kvällen iaf. Vart först Alex en stund och sen drog vi hem till Patric. Kul kväll det med!

Idag har jag bara degat hela dagen hemma hos Madde med henne och lite senare på eftermiddagen kom Vicky. Hon hade haft det grymt bra i Norge och även gjort en hel del dumheter. Men det ska ju inte jag berätta om... Efter att jag vart med dom drog jag och Ea hem till Stefan och kollade på film. Det fick bli solstorm och den var väll helt okej enligt mig. Vid ett kom Danni, Jonas och Bobbie dit med mat från donken och nu kom jag nyss hem. Är helt slut så nu ska jag gå och lägga mig!

Godnatt. /Mikaela
2008-06-23 @ 02:51:37 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91