top3 -

Helgen är här!!

Tycker att vi blivit ganska dåliga på att blogga.
Iallafall, veckan har gått ganska segt och det har inte hänt så mycket. I tisdags var det fotboll i centrum, vilket ifs var kul. Förvånad att Sverige lyckades vinna. :)

Sen i onsdags var jag på Annas studentmottagning och igår var vi alla hemma hos Chabo och kollade på film. Men annars har det inte hänt så mycket. Jag har jobbat hela veckan så och då orkar man inte göra så mycket på kvällarna. Men nu är helgen här iaf. Och imorgon kommer Mickan hem, som btw ringde igår. Hon längta inte ens hem så jag kan förstå hur bra dem måsta ha det där borta ;) Men imorgon kommer dom iaf =D

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att Ea ska komma hit för att jobba lite med mig. Sen ska vi nog gå en snabbis till Solnacentrum och sen ska jag vidare till stan för att spela tennis. Ikväll blir det nog en väldigt lung kväll för mig! Känner att det skulle behövas. Men man vet ju aldirg, planer går ju alltid att ändra?!
2008-06-13 @ 10:48:15 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91