top3 -

Mitt i naturen

Idag har jag, Madde och Ea jobbat ute på Maddes mormor och morfars landställe som ligget ute på landet i Bålsta. Har fixat en massa i trädgården och det har faktist vart en riktigt bra dag. Roligt när man kan tjäna pengar och ha roligt på samma gång!  Kollade på Tristan & Isolde hos Ea när vi kom hem. Sjukt bra och SORGLIG film.. Har blivit kär också. James Franco måste nog vara den snyggaste människa på denna jord!

Det har iaf vart en bra dag och vi har alla tre fått upp vårt intresse för trädgårdsarbete. Blir mer arbete på måndag och tisdag nästa vecka.

Imorgon tror jag att jag ska in till jakan och shoppa lite med Madeleine. Sen kanske vi ska ut med Kaléns segelbåt och köra en bag in da box.. Så töntigt, jag vet. Haha. Hatar verkligen låten!! /Mickan
2008-06-24 @ 23:19:23 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91