top3 -

Helgen

Fredags kvällen var lite kaos, men det var kul ändå :) Vaknade dock halv fyra dagen eftre och mådde sjukt dåligt! Satt och funderade på om jag skulle orka ta mig till Ea på kvällen, men jag lyckades. När jag kom dit var redan Mickan, Linda, Danni, Jonas och Junker där. Vi kollade på schlagerfestivalen och sedan blev det lejonkungen! Glömt bort hur bra den filmen egentligen är..

Idag har jag och Ea vart och jobbat. Jag körde fram och tillbaks till sumpan :) haha. Sen har vi pluggat och äntligen blivit klara med vårt utkast till projektet.

Ikväll ska vi ner till Aulan och kolla på Mika när han spelar teater.


image193



/Madde
2008-03-09 @ 17:30:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91