top3 -

Hjälp...

Blev en riktigt trevlig kväll igår på Kolingsborg, vid slussen. Fick dock stå i kö i ca 40 minuter och folk var helt galna i kön, men tillslut kom vi iaf in! Var ett väldigt stort ställe så det var svårt att hålla ihop, men det var kul! :) Strax efter ett bestämde vi oss för att åka hem. Då hade tunnelbanan slutat gått, illa! Så jag, Ea, Barris och Nisse gick från slussen till centralen. Och jag tror inte att vi tog den smartaste vägen. Tog ca en timme och vi gick vilse, duktigt! Men vi fick ju iaf en låång nattpromenad. Tajmade iaf in nattbussen perfekt och var hemma vid halv fyra typ.

Nu gör jag inte så mycket, fick precis ett mail från skola i Alabama som tydligen var intresserad av mig. Så nu fick jag inte lite panik. Har inte riktigt tänkt så mycket på att det skulle kunna bli nån skola i USA men nu dök det upp, läskigt men kul :) Dock är det en ganska lång väg dit, måste ju klara två engelskaprov för att ens ha chansen att komma dit.


/Madde

2008-03-27 @ 13:57:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91