top3 -

Schlagerkväll?

Ligger i sängen och äter underbart GOD kinamat. Mmm.. Det finns verkligen ingenting som är godare. Kvällen igår började på donken eftersom att Madde skulle få köra runt lite. Gick jättebra, lever ju idag :D Efter donken blev det kladdkaka och vin hemma hos Ea. Det var jättetrevligt.. kändes verkligen att det var länge sen vi bara var vi tjejer. Det behövs faktist ibland. Efter det drog vi in till stan, fick bli Vibe för första gången. Jag tycker inte att det var nått höjdarställe direkt. Och så självklart blev det en sväng in på T innan vi drog hem, haha. Väl hemma hos mig somnade jag och Jonas sittandes bredvid varandra i soffan! Vilken syn det måste vart för min mamma och bror som kl åtta på morgonen står och tar kort på oss.. Lite pinsamt. Hela familjen var helt flumm hela förmiddagen också.. haha, vet inte varför? Men kul hade vi iaf. Lyckats med att tappa bort min pin kod också, så nu har jag ingen mobil på ett par dagar. HUR LYCKAS JAG MED ALLT? Förstår verkligen inte..

Ikväll blir det förmodligen schlager hemma hos Ea med lite folk, lugnt blir det iaf. Ska duscha nu och sen dra förbi video och hälsa på Stefan en stund. /Mikaela
2008-03-08 @ 17:40:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91