top3 -

Skolresa till Rhodos + Gran canaria iövermorgon

Woho, nyss hemkommen från skolan och är på ett väldans bra humör trots snöovädret! Nu är det nämligen typ helt bestämt att vi ska åka på en skolresa till Rhodos den 18-25 maj! :D Sjukt kul verkligen.. Sen iövermorgon åker jag till Gran canaria med familjen. Ska bli riktigt skönt med lite sol & värme faktist. Imorgon har jag bara en lektion så får se ifall man verkligen orkar gå på den.. men ja ska nog försöka orka det iaf. Sen imorgonkväll blir det nog lite dricka hemma hos Ea eller Linda. Vi ska planera våran sommarresa till Gotland & Båstad hade vi tänkt. 

Ikväll blir det promenad med Madde & sen kommer Jonas hit. Nu ska jag väll försöka sätta mig med körkortsteorin ett tag.. har ju provet direkt när ja kommit hem från Gran Canaria. /Mickan
2008-03-19 @ 13:45:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91