top3 -

Äntligen fredag...?

Känns som att alla dagar bara flyter ihop nu när man går på skivor mitt i veckan och tar "ledigt" en dag och sen helt plötsligt blir det fredag. Men det är  ju härligt bara det att jag ska vara hemma och kurrera mig eftersom jag är lite smått sjuk. Har skiva på måndag så ska tagga hela helgen till den! (finns biljetter kvar)

Just nu sitter jag i skolan och är huuuuur trött som helst, hade gärna velat vara hemma idag och bara sova, men och andra sidan så slutar jag vid halv 12 :) dock måste jag lägga ner migg företag då, så det blir nog till att vara kvar i skolan.

Jag gör verkligen itne det jag ska, utan jag sittr och läser på tjuvlyssnat.se haha hur kul som helst! Ha en bra dag!
/ lilla v
2008-05-09 @ 10:03:34 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91