top3 -

Bokat och packat...?

Wie! :D Efter många om och men bestämde jag mig för att följa med Mickan och Madde ut på en tripp till Cypern, ska bli härligt! Men innan det bär det av till Stryn! :D Jag, Eva, Saki och Carro ska slänga in brädorna i bilen för att åka genom landet till glaciären i Norge. Vår resa blir den 15 juni så vi blir där över midsommar, fy vad jag längtar! 

Ikväll är det skiva som gäller även för mig, får se vart vi grundar... kanske hakar på de andra till stan annars så tar vi vår kära stock som vi tog förra gången. Men jag ska försöka ta det lite lugnare än då, men jag känner migsjälv och kan inte lova något! Men jag tror på att det kommer bli en lyckad kväll! :)

/lilla v 
2008-05-07 @ 17:58:19 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91