top3 -

En vecka kvar...

Idag har jag varit effektiv! Nu är det nämligen typ kliniskt rent i mitt rum! Putsat fönster, stadat bakom alla mina möbler och jag säger er det var inte det fräshaste jag har gjort! :P Det var dammigt, men nu e det borta! :) Och det lönade sig att städa, jag hittade 8 kr under lakanet i sängen. Tror fasiken inte att det var mina pengar. Men nu e det!

I morse drog jag och Chabo ner till bryggan och pressade, sen kom Madde, Ea Mickan och Jonas oxå, det var mysigt. Det gör vi om i morgon efter skolan gissar jag på ;) Så nu e man lite brun(are) i alla fall :)

Med min deff-grej går det inte så bra. Jag måste träna mer helt enkelt och idag ska jag äta pannkakor, tror inte att det ingår i det, men aja får ta en promenad. (+ att jag äter mycket mjölkprodukter)

Tjaoo! / Vicky
2008-05-29 @ 17:40:48 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91