top3 -

:)

 Känns verkligen som om det är söndag idag. Kankse beror det på att jag varit hemma från skolan två dagar i rad nu utan någon direkt anledning, men det har varit skönt! Skivan igår var ok, inte jätte mycket folk. Haha, frågan är vad alla gjorde hela kvällen. Mickan höll iaf till på toaletten :P HAHA


.

 

Jag, Vicky, Linda och Toffe tog iaf taxi hem vid halv tre.
Idag kom Vicky hit vid tre, vi har suttit och pluggat religion, eller jag har hjälpt henne eftersom jag är så otroligt bra på de abrahamitiska religionerna. Sen plockade vi upp Mickan och Linda och drog till Donken. Och nu ska jag öva lite på projektredovisningen tills imorgon sen blir det sängen.

          

2008-05-22 @ 22:49:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91