top3 -

Inte långt kvar!

Nu är det faktiskt inte långt kvar alls, det är exakt tio dagar, eller ja det beror ju på om man räknar med denna. Men i alla fall så har jag kommit på att den här sista tiden har varit den bästa i mitt liv! Och jag har typ missat det!? Nej riktigt så illa är det inte, jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt men jag börjar få lite smått panik över att det snart är slut lixom! Men man får väl sysslesätta sig med annat, ska till Stryn v.25 ska bli skoj!

Helgen var väl okey, helt onödigt att jag drog upp till Terassen på lördagen och sen sov hos Madde, eller jag hade väl kul men jag hade planerat att inte göra av med några pengar. Men lyckas fan alltid bryta mina löften med mig själv.

Hörde på radion i dag om en kille som skulle deffa i en vecka för att han skulle bli snygg till en foto plåtning. Han ska ut och gå 50 min innan frukost varje morgon, inga kolhydrater (potatis, bröd, pasta, ris) inga merjeriprodukter. Så jag tänkte oxå göra något liknande, håller på fram till dagen D, har typ  dagar. Vi får väl se hur det går. Om det går som jag lovat mig själv eller om det blir samma sak som det blev med helglöfteet!

Tjiiing på er!
/ Lilla v
2008-05-26 @ 20:11:40 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91