top3 -

Mösspåtagningen

Mösspåtagning igår alltså. Började skolan vid nio och vid elva var det mösspåtagning i vanadislunden. Sedan köpte vi i klassen med oss mat och åkte vidare till humlegården för att fira lite. Var inte riktigt meningen att vi skulle sitta där i ca sex timmar, men det blev så :) Var riktigt trevligt. Efter att klassen gick dök Mika och Elias upp. Och senare kom Josefina med sin klasskamrater.


Vid halv sex började vi iaf åka hem. Gick hem i ca fem minuter för att sedan åka vidare till Vicky för att grilla. Mysigt där trots tråkigheterna som dök upp. Sen fick det bli terassen också. Vid två tiden köpte jag, mickan och linda med oss mat för att gå nert till gröna udden ochh äta där :P haha. Sedan gick vi hem till mig och somnade direkt.


En riktigt lyckad mösspåtagning <3




            

 


Idag har vi väll inte gjort så mycket. Vaknat och vart ute på en promenad. Dom andra gick precis hem. Nu ska jag sätta mig och plugga lite engelska hade jag tänkt. Hur det kommer gå återstår att se.
2008-05-01 @ 13:25:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

wohooo! =D

2008-05-01 @ 18:47:13
URL:
http://wikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91