top3 -

Onsdag

Ja, det kändes jätte nödvändigt att åka in till skolan fyra timmar innan vi började för att plugga fysik när jag ändå inte klarade sista frågan på provet. Där rök mitt mvg. Men men, det är inte så mycket att sitta och deppa över. Och inte så mycket att sitta och tänka på heller eftersom det finns miljarder andra skolgrejer att tänka på. Men efter fredag är allt så gott som klart.

Ja, sen har det väll inte hänt så mycket mer idag. Spelat tennis och sen ikväll tog jag en biltur med Mickan.

Och just nu sitter jag och analyserar ett mycket hemskt fall med Sofia på msn. Vi har precis gjort något vi kankse kommer att få ångra. Men vi kom iaf fram till att vi kommer dö tillsamman, så det är ju ganska okej de ;)

/Madde
2008-05-14 @ 23:22:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

det viktigaste är ju ändå att man dör med stoltheten kvar.... ;)

2008-05-15 @ 10:42:04
URL:
http://wikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91