top3 -

På väg att bli sjuk?

Sitter hemma och kallsvettas. Så jäkla tråkigt och jobbigt.. Jag har varken tid eller lust att bli sjuk! Har en MASSA plugg + att Linda har sin studentskiva på onsdag. Aja, man får väll hoppas på det bästa.

Min dag hittils har inte gått nå bra alls. Blev väckt och mådde dåligt, tvingade mig själv ner till skolan för att sedan där få reda på att jag (samt några andra från min klass) missat att vi skulle åka på studiebesök denna morgon! Woho.. Hade kunnat börja 13.20 om jag hade vetat det, eller kanske tillochmed följt med på besöket!

Har iaf sovit hela dagen nu sen jag kom hem, så det var väll skönt.. men jag känner mig verkligen febrig :( och inte nog med detta, jag har fått ont i min jävla skithand igen.. jag orkar verkligen inte. Jag som måste plugga ihjäl mig ikväll och så borde jag försöka köra lite bil. Men vi får väll se hur det blir med det. Nej nu ska jag snart tvinga ner mig själv till skolan igen. /Mickan
2008-05-05 @ 12:16:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91