top3 -

Skiva på Hard Rock

David åkte precis hem och jag ligger kvar i min säng och gör ingenting! Hoppas på att Vicky ska orka åka till donken med mig när hon slutat jobba. Igår drog vi upp till Alex en stund, men det rent ut sagt sög så vi beslutade oss för att åka in till staden istället. Vicky och Ea bangade dock på det och drog hem. Jag och Madde mötte iaf upp David i Karlberg och sen drog vi till Hard Rock på skiva, (Ruttans). Var faktist en trevlig kväll och vi kom hem vid halv fem typ?

Om en stund ska jag upp till centrum och hälsa på Stefan lite, sen blir det nog hem till Madde som är ensam hemma. Kommer dit lite andra folk också :) Sen antar jag väll att det blir centrum eller nått? Jag ska iaf ta det hyffsat lugnt så att jag kan övningsköra imorgon. /Mikaela
2008-05-17 @ 15:40:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91