top3 -

Sunny Beach om 15 dagar!

Dannis skiva vart faktist riktigt kul, men mot slutet blev det för mycket av det goda.. Sov i Nacka (vet ej varför?) och mådde rent ut sagt förjävligt dagen efter! Bibban kom och hämtade mig vid fyra och på kvällen träffade jag flickorna + Jonas. Hade bara en lektion imorse och efter det satt jag och Jonas och hade djuuupa samtal i ca två timmar, haha.

Ikväll blir det grillning nere vid lillsjön med massa folk. Har inte heller berättat om att vi nu har bokat en resa till Sunny Beach om 15 dagar. Det blir jag, Jonas, Sussie och Kalén som åker. De ska bli sjuuukt nice :D

(Ursäkta toalettbilderna) Vettefasen vad jag höll på med egentligen.. /Mickan
2008-05-23 @ 13:58:38 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Skummeslövsstrand, 6 km norr om Båstad

Inlagd 8 mars 12:31 av Elisabeth Wahlström





Bostadstyp: Stuga





Annonstyp: Uthyres

Pris: under tennisveckan: 10 000 SEK (dvs typ 1670 var)

Vi hyr ut vår stuga bland annat under Tennisveckan, v.28 i Båstad.

Stugan är på 67m2 och fullt utrustad. Det finns allrum med köksdel, 3 sovrum (totalt 7 bäddar), badrum och en liten glasveranda. På tomten finns en Friggebod och en uteplats.

Det finns 4 cyklar att tillgå och cykelbana finns till båstad, 6km.

hälsningar

Elisabeth och Dick Wahlström

2008-05-23 @ 15:49:45
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91