top3 -

Tisdag

Ojoj, höll på att inte hitta hit! De har ju ändrat server eller vad det e så nu ska man logga in på en annan sida som jag så klart inte kom ihåg vad den hette! Men det löste sig!

Underbar dag idag! Varmt och skönt! Det har väl gått sådär med mitt "deffande" har ätit både mjölkprodukter och lite kolhydrater. Men när jag kom hem idag så tog jag en promenad för att sedan äta en mindre gos middag med ägg och avokado bland annat.

I morgon ska jag antingen gymma eller sola på min håltimme. Den börjar nämligen typ 10 och slutar kvar i tre, så jag har ju en hel del soltimmar där, men sen sa T i min klass att jag borde följa med honom till gymmet, och man ska ju träna under denna vecka så jag e lite splittrad, vet inte riktigt vad jag ska göra! Aja, det löser sig hoppas jag!

Juste, vilken snygg blogg vi fått Madde! Tack :D

2008-05-27 @ 18:58:26 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91