top3 -

Varför?

Okey, loggade in på Facebook nyss och upptäckte att jag blivit taggad på x-antal nya biler. Och jag måste bara få uttrycka mina känlor. VAFAN LÄGGER ALLA UPP BARA DE FULA KORTEN!? Haha asså det var inte många snygga bilder på mig, inte för att det finns så många, men kom igen endel är helt hemska!

Var i alla fall i kista i dag och shoppade med pappa. Han blev jätte nöjd med sina kläder två par byxor en skjorta och en slips och skit snygga skor! Jag fick två par jätteläckra skor från Vagabond av honom som tack! Ett par rosa och ett par gröna. haha kanske inte låter så snyggt men dom är superballa!

Här är i alla fall två kort som jag blev nöjd med från skivan vi var på i torsdags. Japp jag är ego som lägger upp på mig själv! Men vill bevisa att jag kan bli lite bättre på ett kort av 100!



2008-05-20 @ 22:55:03 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

det är bra, vi svenskar är way too oegoistiska!

2008-05-21 @ 18:42:28
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91