top3 -

Vilken underbar dag...?

Det är onsdag, men det känns som måndag, vilket kanske inte är en negativ sak ioförsig. Men i alla fall efter att jag har haft ett hål på sisådär två timmar och är på väg till min sista lektion upptäcker jag att mina nyklar e borta! Helt borta! Jag lovar! Faaan! Vad gör jag nu?!?! Letar igenom hela väskan en gång till, men BORTA!

Jag går på min sista lektion där jag får reda på att jag ska pressentera mitt fördjupningarbete på engelska. Kul. Var inte alls förberedd på det, och det gick även därefter!

Aja, efter lektionen springer jag runt och letar efter vaktmästare så att han kan knippsa upp låset, för jag måste ha låst in mina nyklar på något underligt sätt. Men hittar honom inte! Så jag tar hjälp av en lärare som ringer dit honom och han knippsar upp låset. Nu är det över tänker jag, men... INGA NYKLAR?! Dom är nu heeeelt borta!

Jag har nu fått min jacka och andra grejer som låg i skåpet så jag kan ialla fall gå hem, men utan cykel. Hade ringt pappa och kollat så att han var hemma så att jag skulle komma in. Då frågar en kille i min klass vart jag hade nyklarna sist. Trött som jag är tänker jag ju, men det här har jag gått igenom, orka tjata. Men då tänds ett ljus i mitt huvud och jag stoppar ner handen i en ficka på väskan jag aldrig använer och plockar upp nyklarna! 

Då hade man uppknippsat skåp så jag börjar plocka ur alla mina saker och lägger in dom i Tobbes skåp när jag nästan är klar hittar jag ett lås på botten av skåpet och kommer på att det kan jag ju använda! :D Blir tvungen att plocka tillbaka allting igen. Men nu e typ allt frid och fröjd. Hittade ju nyklarna tillslut!
/ Lilla v
2008-05-14 @ 18:01:08 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Klantskalle! :D

2008-05-14 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91