top3 -

1a advent & ensam kvar.

Vaknade för en liten stund sedan och ligger fortfarande kvar i sängen. Skulle egentligen ha gått på min första yoga idag, men jag banga.. var alldeles för trött. Måste städa mitt rum idag & rensa hela min garderob samt plugga, så jag behöver tiden. Igår började ju kvällen hemma hos Ea med en massa velande, men när Junker, Jonas & Skunken kom förbi blev vi lite piggare, dock inte Linnea... Så vi drog upp till centrum vid halvtolv tiden och där var det jättetrevligt :) Drog hem en liten stund efter att Alex stängde då det var för mycket folk inne på GC. Fick skjuts hem utav Rickard så det var skönt!

Och så har man nu tagit farväl av både Madde & Vicky. Det känns konstigt men jag har nog inte riktigt insett att dom har åkt än. Ifs så kommer vi ju typ att träffa Madde om redan en månad så det är niiice :D Vi ska nämligen kanske fira nyår uppe i Åre och bo hos henne. Wohooo

Fick nyss sms av Moaddiie som sitter på tåget upp till Åre just nu. Hon mådde inte så bra då hon kanske tog en öl för mycket igår ;) Men det är ju inte hennes fel, haha. Nej men jag tycker faktist synd om henne :)







2008-11-30 @ 12:01:25 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91