top3 -

Andra dagen med körkort: Stoppad av militärpoliser!

Ja, så har man redan klantat sig andra dagen med körkort. Efter att jag, Vicky, Ea och Linda vart på donken och jag skjutsat hem Danni och Jonas bestämde jag mig för att åka ut till Brunna och sladda lite. (Vicky och Jonas var med). Självklart så kommer det två militärpoliser utspringande och stoppar mig. ''Det här är ett förbjudet område'' säger dem. Och lilla jag säger ''oj förlåt, det visste jag verkligen inte''. Blev livrädd.. Han frågade om regnr och jag sa att jag inte visste eftersom att jag tog körkort igår. Då sa han typ oj grattis och log, haha. Jag frågade då vad som skulle hända och han sa att det inte skulle hända någonting. TACK GODE GUD! Fyfan asså. Nu blir det aldrig mer bilbus!! För jag älskar att ha körkort och jag ska alltid ha kvar det. Tror ifs att militärpoliserna blev ganska förvånade över att det var en liten tjej i rosa tröjja som sladdade runt som en galning på parkeringen, haha.

Är fortfarande nervös, men han sa ju faktist att ingenting skulle hända. Så jag kan faktist andas ut... Tycker dock att det är lite sjukt att de inte står någonstanns att det är ett förbjudet område. Hur fan skulle jag kunna veta det lixom?! Har ju övningskört där typ 100000000 ggr tidigare. Idioter...

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig, är hur trött som helst. Har nog koncenterat mig alldeles för mycket idag. Godnatt.

2008-11-26 @ 23:29:21 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Militärpolis

Ledsen men du kommer få indraget körkort..! vi på i1 har beslutat detta...du kommer kallas till tingsrätten där ditt körkort kommer klippas..



Mvh: Styrelsesn över militärpoliserna

2008-11-27 @ 09:35:37
Postat av: Madde

Bra jobbat Mickan ;D

2008-11-27 @ 09:55:56
Postat av: Anonym

Hahahhah Blööööö!!! Vem är det som tror sig vara rolig? :O

2008-11-27 @ 09:58:58
Postat av: Moni

kikar in o säger hej, hoppas du får en bra dag??, kramizz

2008-11-27 @ 13:09:38
URL:
http://monkann.blogg.se/
Postat av: Linda

haha fyfan tänk om du hade blivit av med körkortet nu!! shit mickan, take it easy!

2008-11-28 @ 07:45:49
URL: http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91