top3 -

Ännu ett beroende.

Woho, ska snart åka till Arlanda och hämta Madde med familj tillsamans med Vicky :) Efter det är det bara att sätta igång med marknadsföringen. Imorgon är vi lediga men jag, Sussie, Jonas, Ted och Sandra ska åka till Älvsjö för att gå på Saco-mässan. Lite kul :) Ska nog åka och handla två par skor också med mammsen imorgonbitti innan jag tar tåget mot Älvsjö.

Nu ska jag forsätta med mitt vännertittande! Jag har blivit beroende. Självklart så har jag sett de flesta avsnitten förut, men det är så himla kul att se alla avsnitt i ordning och för tillfället är jag inne på säsong två...

2008-11-19 @ 18:37:48 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

och du hånade mig;) sa ju att de va skillnad att swe allt i rad<3

2008-11-19 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91