top3 -

Åre imorgon..

Okej, någonting måste vara fel. Jag ska flytta till Åre imorgon men det känns verkligen inte så. Är inte det mista nervös och har inte ens en tanke på att jag ska bo där i nästan ett halv år. Så jag undrar när jag kommer att inse detta? Om jag ens kommer göra det någongång? Jaja, de är väl egentligen ganska bra att jag inte är nervös.

Igår var det avskedsmiddag med familjen. Fick en massa fina presenter som jag ska ta med mig upp :) 
Annars har denna dag mest bestått av packning, och jag är inte klar än. Det är inte lätt att få med sig allt.

Sista kvällen i Kungsängen kommer att spenderas med Mickan och Ea, såklart! Ska hem till Ea och äta middag och vad vi ska göra resten av kvällen är oklart. Blir kanske så att vi bara tar det lungt och stannar där hela kvällen, eller så blir det nått annat. Ska iaf ta det relativit lungt eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon.

Back to pack(ningen)

2008-11-29 @ 14:43:38 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91