top3 -

Ärrborttagning

Gud, jag kom på en sak. Imorgon är jag ledig och då ska jag ju för fasen ta bort två ärr i mitt ansikte med hjälp av laser. Det ena ärret är ganska stort och det har jag mellan båda ögonen, på näsan. (Ni som känner mig vet hur det ser ut.) Det fick jag iaf när jag gick i sexårs och hoppade på en hoppstylta. Men det var inte att den slant och träffade ansiktet som gjorde att jag fick ett ärr, utan det var för att sjävla mitten på styltan saknade skydd så jag fick en vass järnkant där... Har dock inte bestämt mig helt för om jag ska ta bort det eller ej, det har lixom blivit som en del utav mig. Det andra ärret är som en liten rund ring som jag har haft kvar sen jag hade vattkoppor typ. Börjar faktist bli lite nervös nu, undrar om det gör ont?!
2008-11-03 @ 14:22:27 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91