top3 -

Bye bye Sverige!

Och då var det dagden D. Den dagen jag åker. ÄNTLIGEN! Har längtat länge nu och mina förväntningar är höga! Bussresan känns dock lite seg, typ 32 timmar tar det ner. Men det är det värt! Håller för tillfället på att ladda massa låtar till mobil + ipod så nu e jag redo! Detta ser jag fram emot, men kommer antagligen inte att skriva i bloggen så ofta. Men ska försöka. Det kanske blir lite mer på resdagboken där vi heter valthorens08-09, vill du ha mail varje gång vi skriver så är det bara att skriva upp sig på mail listan vilket du gör på vår sida! :)

Ni når mig fortfarande på mitt gamla nummer och självklart på facebook, om ni nu har något viktigt att säga! ;)

Bye bye Sverige, bonjour Frankrike!
2008-11-28 @ 19:04:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91