top3 -

Destination paradiset

Jag kom att tänka på en liten rolig sak jag såg när jag och mamma åkte hem. Vi körde på motorvägen och var väl typ vid Bålsta när vi möter en buss som är på väg till "PARADISET" tyckte jag lät schyst, skulle inte kännas fel att sitta på den bussen!

Kom nyss in från en promenad med Mickan. Hon tycker det ska bli så tråkigt att jag och Madde drar, det kan jag förstå, eftersom jag och Madde är så jävla bra! ;D Haha nej men jag tycker lite synd om henne. Men min buss mot paradiset går om 12 dagar! Börjar bli lite nervös!
2008-11-16 @ 22:16:43 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars lille Mickan! =(

2008-11-17 @ 21:27:14
Postat av: Mickan

Ja, det är SJUKT synd om mig.... :(

2008-11-18 @ 11:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91