top3 -

Ekonomisk?! Javisst

Galet, galet trött. Vill bara sova, fast ändå inte. Var precis nere på ok och handlade lite nödvändiga saker för en seg dag som denna. Det fick bli chips, COCA COLA och Sex and the city filmen :) Skulle egentligen ha vart på bio med Rickard nu men det gick ingen bra film så alla åkte och gjorde nått annat ist, skönt!

Gårdagen var trevlig men det hände inge speciellt. Är dock väldigt irreterad på att jag nu, på en kväll, gjort av med alla pengar som jag fick i förrgår! haha. Jag suger.. :D Vi var iaf på Baltazar och Viper.

Däremot så var det ganska roligt att jag och jonas satt och pratade med mamma & Bibban till klockan sex imorse. Det var verkligen skitkul också.. haha. Och sen körde vi hem Jonas eftersom att det var svinkallt ute.


Mmmm inte

Linneorna

Söta Linda

Min dag.

Min jättesöta lillebror innan han skulle ut och knacka dörr igår.
2008-11-02 @ 13:16:08 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91