top3 -

Förstörd jag.

Nyvaken. Fortfarande dödstrött. Hungrig.
Drog till skolan vid halv tio tiden imorse för att skriva ett religionsprov. Efter det kollade vi på lite volleyboll och sen drog jag hem. Somnade nästan på en gång och vaknade typ nyss, hur skönt som helst.
Ikväll ska jag börja plugga på nästa grej som är rättskunskap eftersom att vi har prov på fredag. Tror att Jonas kommer hit eller så ska jag hem till honom för att plugga.

Jag är mycket avundsjuk på Madde som är utomlands. Gud så skönt det skulle vara.


2008-11-12 @ 17:42:28 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

svar mela: absolut kan jag vaxa dina ben. nån dag i helgen kanske? puss

2008-11-12 @ 20:16:11
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91