top3 -

Gran Canaria imorgon

Kom precis hem från Linda och nu ligger jag här i sängen med min nya dator. Är jättetrött men måste verkligen packa det sista. Men det får bli snart. Hemma hos Linda fick jag ny vaxade ben, men aj så ont det gjorde ibland. Men så här efter känns det som det är värt det (dock tyckte jag inte det under tiden =P) Men fina blev dom, tack Linda =)

Annars har jag hållt till på ica hela dagen där det hände en ganska rolig sak. En kund kom med ett bananskal och gav till mig när jag satt i kassen. Idiot som jag är lägger jag det på vågen och stämplar in det. Som om någon skulle vilja köpa ett bananskal? Kunden småskarattade och förklarar att han bara ville att jag skulle slänga det. Självklart tänke jag och känner mig en aning dum. Tyvärr råkade Caroline se hela hänelsen och drabbades av e skarttattack som varade tills vi åkte hem.

Sen har jag också upptäckt en hemsk sak. Jag har fått tre sprickor i mina framtänder från helgens bravader. Inge kul! Så jag ringde tandläkarakuten (!!) och dom tyckte att jag skulle kolla upp det. Dålig tajmimg då jag ska till gran canaria tidigt imorgon. Men dom sa att jag skulle boka en tid när jag kom hem. Så förhoppningsvis sitter tändern kvar till dess också..

Nu ska jag packa vidare och sova. Taxin kommer och hämtar oss halv sex imogonbitti. Litar på att de andra tar hand om blogge nu ;)
2008-11-11 @ 22:39:12 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91