top3 -

gran canaria

Har pa gran canaria ar allt bara bra :) Resan ner gick bra igar och vi var framme vid hotellet vid tretiden. Hotellet verkar bra, dock verkar det bara vara massa gamlingar som bor har, har knapt sett nagon i min egen alder. =P Men det gor inte sa mycket, lungt och skont ar det iaf. Idag har vi legat och solat pa formiddagen, sen pa eftermiddagen blev det molningt sa da blev det inte sa mycket sol. Annars hander det inte sa mycket, vi ska antagligen ut pa nan fisketur nan dag, och fiska alla mojliga fiskar, det later lite kul tycker jag =) Haha

Nu ska jag tillbaks till rummet och spela kort med min kara mor och far, sen blir det middag!

bye.
2008-11-13 @ 18:32:41 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91