top3 -

GRATTIS MICKAN!

Satt i kassan när Mickan ringde som en idiot och jag tänkte typ "men vafan jag jobbar". Ringde henne senare då hon va ute och körde.
 "Aha, nej jag står och väntar på bussen, men...?"
"Jag kör bil själv"
"?!?!" "AHAAAAAAAAAAA" Sen stod jag och skrek mitt på Odenplan tills folk kollade lite snet på mig!

Men jättekul :D Grattis gumman! :D

Nu är det bara några få dagar kvar till avresa! Idag var jag och brorsan och köpte en tranciever, en sak man kan söka och bli uppsökt av om man hamnat i en lavin, en skit dyr pryl man aldrig hoppas på att få använda. Men sen har den ju andra funktioner.... Så som lutningen på backen och temperaturen för att nämna några. Coolt. Så då kan jag skriva: Hej kära läsare. Idag åkte jag en backe med 33 graders lutning. typ? jaja, sova ska jag nu. Bonne nuit

2008-11-26 @ 00:16:52 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91