top3 -

Hemma igen

Då var man hemma i Sverige igen. Det är alltid sköt att komma hem måste jag säga. Har haft det jättebra och tagit det väldigt lungt. Gått och lagt oss tidigt på kvällrna så nu är jag helt utvilad och redo för mina sista dagar i Kungsängen ;)



Vicky och Mickan kom och plockade upp oss på arlanda (Där jag kom i kjol, viket dom tydligen tyckte var jättekul) Sen åkte vi och släppte av mamma o pappa, och plockade upp Ea. Blev en tur med bilen och sen åkte vi hem.
Imorgon ska jag med Mickan på SACO-mässan och nu ska jag sova.
Lägger in lite bilder från resan imorgon.

2008-11-20 @ 00:02:51 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se mer bilder nu :)

2008-11-20 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91