top3 -

Hos Ea en seg lördag...

Sitter hemma hos Ea med henne och Madde och vi har legat framför tvn ända sen vi kom hit. Beställt hem pizza har vi också hunnit göra :) Jag är helt förstörd sen gårdagen och det är även Ea. Madde sitter och försöker få igång oss inför kvällen men det går inte så bra för henne.. men hon lär ju få sin vilja igenom som vanligt. Eller inte när det gäller Ea ifs...

Gårkvällen var riktigt trevligt faktist. Kvällen började hemma hos Kalén där vi var ca 20 pers kanske. Sen drog vi ner till centrum några st vid tolvtiden. När jag och Ea var påväg hemåt vägrade hon låta mig ta bussen hem. Hon ville att jag skulle sova hemma hos hennes pojkvän med henne, men det orkade jag inte. Så det hela slutade med att Tony körde hem mig.

Idag har jag inte gjort ett skit bokstavligt talat. Har inte kunnat röra mig så jag har spenderat min dag på soffan. Vid femtiden var jag dock tvungen att resa mig upp och hoppa in duschen då en förbannad Madeleine ringer och påminner mig om att det idag är hennes sista dag här hemma i Kungsängen på ett halvår. Så snäll som jag är drog jag mig upp trots att jag mådde skiiiiiit!

Juste, bilder från gårkvällen kommer imorgon :) Nu säger Madeleine att hon ska skriva ett inlägg.. men ta inte den flickan på allvar.
2008-11-29 @ 19:45:05 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91