top3 -

Ingen plastikoperation här inte!

Igår när jag var på jobbet så körde jag en bur som vägde typ ett ton med lätt överdrift. Vår affär är ganska trång och har små snirkliga gångar och mitt i en av de snirkligaste gångarna så blir det väldigt tight för det står en dam på ena sidan och en back på andra. Så jag anstränger mig för fullt för att inte köra över damen. Vi hamnar ganska nära varandra och helt plötslig utbrister hon: Men vilken söt liten näsa du har! Den var jättefin!

Trots att jag belv väldigt paff för den skumma komplemangen så blir man ju lite glad :)

Nu ska jag in till staden och äta frukost med en kompis från Trosa! Dock är jag redan hungrig och det är typ en och en halv timme kvar tills vi ska ses!
Ha en bra dag!
2008-11-06 @ 08:35:19 Lilla v Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91