top3 -

Läskigt.

Idag var jag med om nått läskigt. Tog bilen till lillsjöskolan för att jag skulle lämna en bok till Jonas som han hade glömt i min bil i fregdags. När jag börjar köra känner jag hur konstigt jag mår och hur borta jag känner mig i huvudet... Skumt tycker jag eftersom att jag var nästintill nykter igårkväll. När jag kommer hem och berättar detta för min mor så säger hon att hon vet varför. Det var nämligen så att tidigare idag så mådde jag jätte illa av någon konsitg anledning så mamma gav mig en åksjuketablett eftersom att det brukar hjälpa mot vanligt illamående. Det hon däremot inte tänkte på förens jag kom hem och sa att jag kände mig konstig var att det faktist var en sån där varningstriangel på tablettpaketet och man ska ju helst inte köra bil efter att ha tagit en sån.

Det var faktist riktigt läskigt för fy sjutton vad borta jag kände mig. Men nu vet jag iaf varför...
2008-11-30 @ 23:19:30 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91