top3 -

Lördag förmidag

Jag vill börja med att tacka mina kära medlemmar i denna blogg. För häromdagen när dom var hemma hos mig och kollade OTH så sa de att denna gång ska vi inte skräpa ner lika mycket som vi gjorde förra gången. Och då speciellt i sängen när jag fick sova med choklad. Men tack så jättemycket för denna gången var VÄRRE! Jag har choklad över hela golveet! Även i trappen? Hur lyckas man Mickan? Jag sov med massa salt i sängen från Maddes Gott&Blandat salt och inte förens jag vaknade upptäckte jag att jag delat säng med minst en godisbil!

Så därför måste jag ta tag i mitt rum och städa det nu, vilket inte är ett litet projekt men det betyder inte att jag har ett stort rum!
2008-11-08 @ 11:22:52 Lilla v Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Chabo var faktiskt duktiga på att hålla rent. Hade inte en enda objuden gäst i fredags natt!

2008-11-09 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91