top3 -

Lördag

Det är lite saker som ska fixa innan jag ska flytta har jag kommit på. Men nu kan jag iaf stryka en sak på listan; dator. Var nämligen och köpte en dator + mobilt bredband idag. Datorn var liten och bra!
Sen har jag också fått reda på hur jag ska bo i Åre. Ska bo i ett stort hus som heter blåkulla med sex andra personer. Alla har ett eget rum och så har man allt annat tillsammans som kök, vadrdagsrum, badrum, bastu m.m. Så det kommer nog blir väldigt nice!



Snart ska jag in till stan och ha match. Känns alltid sådär halvkul att spela match på lördagkvällar. Men sånt är livet. Får hoppas på att det inte tar hela kvällen (som det gjorde förra gången), och beroende på det får vi se vad som händer resten av kvällen :)



2008-11-08 @ 15:22:11 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Mi

Världens sötaste dator.

2008-11-09 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91