top3 -

Något posetivt i min sjukdag

Idag är det sämre än igår. Febern har kommit också =/ Dålig tajming fast självklat är det väl bättre att få det här nu än i åre.Var meningen att jag och Vicky skulle ut och äta med våra mammor ikväll som en liten avskedsmiddag, men det fick ställas in. Så idag har jag bara legat och tagit det lugnt. 
Höll precis på att somna när jag fick ett samtal av Mickan. "Kom ut jag är här, måste lämna en sak till dig". Gick ut och mötes av en studsande Mickan som sprag mot mig "Jag har tagit körkort!!!" Det kom som en chock. Men det var verkligen jättekul, tycker verkligen att hon var värd det ;) Blev ingen åktur idag, men hoppas på att må bättre imorgon så att det kan bli en då =)


Så här glad var hon. GRATTIS GUMMAN!!! =)
2008-11-25 @ 14:23:26 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91