top3 -

Nojig

Jag har precis fått reda på att jag åker fyra dagar tidigare än vad jag trott! Så jag drar till val Thorens redan den 28 november!! Det är typ SNART! Så jag börjar bli lite nervös trots att det är mer än tre veckor kvar, undra hur pirrig jag kommer vara sista veckan.

Idag var jag i alla fall inne i stan vid 10 och åt frukost med Stina från Trosa, mycket trevligt dock gick halvtimmen väldigt fort! Sen träffade jag Jenny och började shoppingen, vilken blev väldigt lyckad :) Sen träffade vi Jojo och fikade med henne och fortsatte storhandlignen.

För min del blev det i alla fall detta.


Snowjoggings, hårspray, 2 par vantar, strumpbyxor, halsband och örhängen!
2008-11-06 @ 18:17:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag tror du precis har gjort ett stort misstag :o

2008-11-06 @ 21:05:32
Postat av: Eva

Åh Slicky! Me avis!

2008-11-09 @ 15:18:56
URL:
http://evor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91