top3 -

Simple plan var grymma!

Konserten igår var asbra! Verkligen skitgrymma... :D Blev en jättetrevlig kväll och efter konserten fick det bli centrum en stund. Träffade på alla flickor däruppe också! Sov hos Madde och kom hem strax efter att GC stängde. Ikväll blir det mera utgång, börjar faktist tröttna lite nu men vafan, de är ju sista kvällen på lovet! Och sen så ska ju, otroligt nog, alla tjejjer följa med ut. Så det blir nog trevligt. Dock oklart om vart vi ska än.

Lite senare idag ska jag följa med hela familjen ut och äta någonstanns. Efter det ska vi till mormor & Harrys grav för att tända ljus.









JUST DET!
Höll på att glömma.. Jag vinkade till hela bandet igår och dom vinkade och pekade tillbaks på mej!! :D Hihi. Jonas och Kalén lyfte nämligen upp mig och jag var typ den enda som var upphöjd just då. Haha då blev man allt bra glad!!! ;D
2008-11-01 @ 13:50:33 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91