top3 -

Sista veckan...

Vaknade vid nio imorse och var väldigt glad att jag hade tagit det lugnt kvällen innan. Dagen har jag ägnat åt ett slags utbildningsprogram som vi måste göra innan vi kommer upp till Åre. Det är fakta om skistar, åre och lite historia om jämtland. Den tar iaf ca 7-10 timmar och idag har jag väl suttit med den i ca tre timmar, resten får jag ta tag i imorgon. Sen har jag också börjat packa lite, och det var faktiskt då, för första gången jag insåg att jag faktiskt ska flytta dit. I fem månader?! Det är ganska svårt att packa, och att verkligen få med sig allt. Egentligen skulle man ju vilja ta med sig hela garderoben, men det går ju inte riktigt eftersom jag ska klara att ta med mig allt upp. Men två byten på tåget också ;)
Just nu och en veckan sitter jag på tåget och har drygt en timme kvar, och är antagligen hur nervös som helst ;)

Ikväll ska jag hem till Ea och kolla gossip med henne och Mickan. Sista Gossip girl tillsamman ;) Hjälp!



 

Två kort från middagen i fredags


 

2008-11-23 @ 16:02:58 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91