top3 -

Söndag

Söndagkväll och lite ångest för att helgen redan är över. Idag har vi haft en riktigt bakisdag hemma hos mig, jag, Mickan, Ea, Tony och Rille. Blev pizza, kebab, bullar, chips och andra godsaker. Sen har vi också hunnit med att kolla på alla repriser på alla serier som finns. Det är ju alltid så på söndagar, att det nästan bara går repriser.

Vad som händer igår är fortfarande mycket oklart, när jag vaknade upp imorse kunde man tro att jag varit med i slagsmål, så var dock inte fallet. Hela min läpp var svullen med ett sår över den, samt var hakan lite halvblå. Man kan ju verkligen undra vad jag håller på med på kvällarna? Förutom det var det en kul kväll som började på alex och fortsatte sedan till mp där Mickan fick för sig att alla lämnat henne, det var också ganska kul ;) Vicky och jag var väll hemma vid fem skulle jag tro.

     



 

2008-11-09 @ 17:49:29 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91